به گزارش ایرنا، امیر احمد اسدی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در آستان امامزاده سید بهلول خوی افزود: شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی سرباز دلاور ولایت و فرمانده شجاع و در همه جبهه های حق علیه باطل شجاعتش زبانزد همرزمانش بود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 46 هزار شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در سایه خون این شهدای گلگون کفن است که امروز میهن اسلامی در امنیت کامل بوده و در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.
امیر اسدی تاکید کرد: هنوز هم در ایران اسلامی راه شهادت بسته نیست و برای دفاع از حریم ولایت و قرآن و اسلام سربازان وطن آماده دلاوری و جانفشانی هستند.
سرهنگ محمد حیدرزاده، فرمانده تیپ 264 شهید عبدی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم معنوی با برشمردن ویژگی های شهدا بر ضرورت تداوم راه آنان با شناخت دشمن و تکیه بر ولایت و ارزش های اسلامی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در سحرگاه 21 فروردین 1378، پس از عمری مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر، به دست همان منافقین کوردلی که در عملیات مرصاد، شکست سختی را نصیبشان کرده بود و همانگونه که آرزوی قلبی‌اش بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهادت افتخارآمیزش چون حیات پرثمرش، موجی از دین‌خواهی را برانگیخت.
7133/3072 ** خبرنگار: سعید فرجی **انتشار دهنده: علیرضا فولادی
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.