جواد محمودی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس مراغه افزود: یادآوری این مجاهدت ها، در حقیقت آمادگی همه آحاد ملت برای حفظ روحیه جهاد و ایثارگری در دفاع از کیان اسلامی است.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و نیز تقارن این ایام با دهه اول محرم و سوگواری های حسینی، بهره گیری از ظرفیت های هیات های حسینی، مداحان و روحانیون برای این امر، حائز اهمیت است.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت موجب بیمه شدن کشور در برابر تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
سرهنگ پاسدار حمید ساعدی افزود: ترویج گفتمان انقلابی گری و ولایت مداری از رویکردهای اصلی در قالب برنامه های گرامیداشت هشت سال دفاع در این شهرستان است.
وی ادامه داد: برگزاری رژه یگان های منتخب نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان و نیز غبار روبی مزار شهدا از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
وی اضافه کرد: برگزاری همایش بزرگ رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس از مهم ترین برنامه های این ایام است.
ساعدی گفت: برگزاری نشست های روشنگری، یادواره های شهدا، تجلیل و دید ار با خانواده های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های فرهنگ این هفته خواهد بود.
وی اضافه کرد: حضور آحاد مردم و مسئولان در برنامه های گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، در حقیقت تجلیل از ایثارگری های شهدا و رزمندگان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این جلسه گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور به مناسب هفته دفاع مقدس و به یاد شهید مدافع حرم شهید محسن حججی به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
مهدی نوائی افزود: این مسابقات با حضور وزنه برداران نوجوان از 26 تا 29 شهریور در سالن 2 هزار نفری مراغه برگزار می شود.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.