دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت:برای اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر نیاز است که یک فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، خلیل صالحی در جلسه شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه مازندران برگزار شد اظهار داشت: به دلیل تقارن هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر با دهه اول ماه محرم لازم است با یک حرکت روشن و عمیق به مساله مهم و ضروری امر به معروف و نهی از منکر به جهت اصلاح جامعه بپردازیم.

وی افزود:با توجه به ارقام و آمار موجود از آسیب‌های اجتماعی می‌طلبد که مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را با اتکا به یک رویکرد جدید و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و موقعیت‌هایی مثل ایام محرم و اربعین حسینی در جامعه رواج بدهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تشریح عملکرد این ستاد گفت: بستر سازی مناسب جهت اجرای طرح نظارت همه بر همه و انجام طرح تذکر لسانی پیام مهربانی از برنامه های اجرایی این ستاد در شهرستانها است.

وی طراحی و اجرای مسابقات فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر ،دیدار کارکنان دولت با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و گردهمایی خانواده کارکنان با موضوع نقش امر به معروف و نهی از منکر در سبک زندگی موفق را از برنانه های هفته احیاء عنوان کرد.

صالحی با اشاره به روزشمار هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: وحدت کلمه،دفاع مقدس ،امر به معروف و نهی از منکر را عنوان اولین روز هفته احیا نام برد.

وی فرهنگ ایرانی،اسلامی،دانش اموزان ،امر به معروف و نهی از منکرو استقلال فرهنگی،دانشگاهیان،امر به معروف و نهی از منکر را عناوین دومین و سومین روز هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

دبیر ستاد هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت:حمایت از تولید ملی،اقتصاد مقاومتی ،امر به معروف و نهی از منکر عنوان چهارمین روز این هفته به شمار می آید.

صالحی حمایت از تولید آمران به معروف و ناهیان از منکر و بزرگداشت شهدا رو عنوان آخرین روز هفته احیا نام برد.

وی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، وصایای شهدا، سیره انبیا و ائمه(ع)، افزود: برای اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر نیاز است که یک فرهنگ سازی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صورت بگیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.