مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می‌گوید برنامه‌ریزی لیگ مورد تایید باشگاه‌هاست.

به گزارش ایسنا، هوشنگ نصیرزاده پس از برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار کرد: سازمان لیگ باید تاریخ بازی‌ها را مشخص کند تا بدانیم در چه روزهایی به میدان می‌رویم. این برنامه‌ریزی خوب است و فکر می‌کنم بر اساس بازی‌های تیم ملی بهتر از این نمی‌شد.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز درباره غیبت برخی از مدیران و نمایندگان باشگاه‌ها در این مراسم گفت: همان طور که می‌دانید خیلی از باشگاه‌ها در اردوی خارج از کشور هستند و مدیران و مربیان هم نتوانستند به این مراسم بیایند.

او در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ در برنامه‌ریزی بازی‌ها دست برده و چرا تیم‌های همشهری را کنار همدیگر قرار دادند گفت: این موضوع به این خاطر است که تیم‌های همشهری در یک روز در استان‌شان بازی نکنند. این رفتار مورد تایید باشگاه‌هاست. باشگاه‌ها از این موضوع رضایت مندی دارند. ۸۰ درصد این برنامه‌ریزی توسط کامپیوتر انجام می‌شود و ۲۰ درصد باقی مانده به شانس بستگی دارد.

نصیرزاده درباره تعطیلات لیگ گفت: امسال سال جام جهانی است و قطعا در همه کشورها بازی‌ها فشرده‌تر خواهد بود اما در ایران سرمربی تیم ملی انتظار دارد که زمان بیشتری را برای تمرین کردن با بازیکنانش در اختیار داشته باشد. ما هم مجبور هستیم از آن تبعیت کنیم چرا که موفقیت تیم ملی در جام جهانی به نفع مردم و فوتبال‌مان است. البته نباید باشگاه‌ها را تحت فشار قرار دهیم و طوری نشود که مسابقه‌ها ضربه بخورد.

او درباره طلب باقی مانده این باشگاه از استقلال برای انتقال داریوش شجاعیان گفت: یک سوم مبلغ رضایتنامه را دریافت کرده‌ایم و دو سوم از آن باقی مانده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.