مربی بدنساز تیم تراکتورسازی گفت: هیچ نگرانی در خصوص وضعیت بدنی بازیکنان نداریم.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، بیاض پورممی درباره آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: بعد از آخرین دیداری که در سال 95 انجام دادیم یک هفته در تبریز تمرین می‌کنیم و طبق پیش‌بینی‌ها یک دیدار تدارکاتی نیز قبل از پایان سال انجام خواهیم داد تا با شرایط بازی راهی تعطیلات شویم.

وی افزود: بعد از تعطیلات چندروزه‌ای که خواهیم داشت؛ تمریناتمان را در تبریز استارت می‌زنیم تا برای دیدار نخست مقابل گسترش فولاد آماده شویم. در طول تعطیلات نیز برنامه خاصی در نظر گرفتیم تا بازیکنان در استراحتی که دارند تمرینات سبکی نیز انجام دهند تا بدن‌ها برای سال جدید دچار افت نشود.

مربی بدنساز تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ازنظر بدنی وضعیت خوبی دارد و بازیکنانمان از شرایط آرمانی برخوردار هستند و در هفته آخر سال تلاش می‌کنیم فشار بیشتری به بازیکنان وارد کنیم تا استراحت پایان سال تیم ما را از شرایط آرمانی دور نکند.

پورممی درباره اینکه آیا احتمال افت بدنی بازیکنان در اواخر مسابقات لیگ وجود دارد و چه تدابیری در این زمینه اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: تیم‌های امیر قلعه‌نویی هیچ‌وقت در پایان سال ازنظر فنی رو به نزول نبودند و همیشه نشان دادند که سیر صعودی را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ما نیز شرایط خوبی دارد و هدف‌هایمان که قهرمانی جام حذفی و موفقیت در لیگ برتر است را پیگیری می‌کنیم تا به خواسته‌هایمان برسیم و هیچ نگرانی ازلحاظ بدنی نداریم و تا پایان فصل باقدرت تمام ادامه می‌دهیم.


"سعید الهویی" مربی تیم فوتبال تراکتورسازی نیز درباره آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: ما آخرین دیدار سال 95 را انجام دادیم و در حال حاضر تیم به سمتی می‌رود که باید استراحت پایان سال را در پیش روی داشته باشد.

وی افزود: ما به‌نوعی تمرین می‌کنیم که آخر هفته یک دیدار دوستانه داشته باشیم تا بدن بازیکنان برای تمرینات بعد از نوروز شرایط مناسبی داشته باشد.

مربی تیم تراکتورسازی درباره برنامه‌ریزی تیم برای سال جدید گفت: به‌طور حتم تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های ابتدایی سال 96 امتیازات ازدست‌رفته در دیدارهای اخیر را جبران کرده و هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

الهویی در پاسخ به اینکه آیا تراکتور همچنان شانس قهرمانی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: هرکسی راجع به این موضوع سؤال می‌کند این جواب را می‌دهیم که ما نسبت به تیم تراکتورسازی و هواداران فهیمش وظیفه‌داریم که تا روز آخر برای موفقیت این تیم تلاش کنیم و اینکه چه جایگاهی در پایان فصل به دست می‌آید فقط به ما بستگی ندارد و نتایج رقبا نیز در این موضوع تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: به‌هرحال ما باید برای موفقیت این تیم تا آخرین دیدار لیگ برتر بجنگیم تا مردم آذربایجان را خوشحال کرده و به خواسته‌هایشان برسانیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.