به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد یزد عصر دوشنبه هفته جاری در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که تاکنون نتایج بسیار خوبی را در لیگ دسته اول کسب کرده و با وجود مشکلات فراوان مالی و مدیریتی فراتر از انتظار ظاهر شده ، در این دیدار حساس به مصاف یکی از تیم های انتهای جدولی خواهد رفت.
گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار میزبان است و از حمایت طرفداران خود سود می برد اما تیم فوتبال فولاد یزد نیز برای رهایی از انتهای جدول ، در دیدار برابر سپیدورد به پیروزی فکر می کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز برای تداوم صدرنشینی خود ، در این دیدار خانگی فقط به کسب پیروزی پا به میدان خواهد گذاشت که این امر می تواند بر جذابیت این دیدار بیفزاید.
طرفداران تیم فوتبال سپیدود رشت نیز انتظار دارند که این تیم بتواند در این دیدار خانگی با تعداد گل های زیاد برابر حریف خود به برتری برسد اما اکثر مواقع بازی با تیم های انتهای جدولی مشکل است.
البته کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت بر این موضوع واقف است و به طور حتم با بازیکنان خود در این رابطه صحبت و برنامه ریزی کرده اند اما باید دید که در بازی چه نتیجه ای کسب خواهد شد.
اگر تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدارخانگی خود به پیروزی برسد ، یک گام دیگر به رقابت های لیگ برتر نزدیکتر می شود و تیم فولاد یزد نیز یک گام دیگر به سقوط از این رقابت ها نزدیکتر خواهد شد.
اما اگر تیم سپیدورد رشت نتواند در این دیدار خانگی به پیروزی برسد ، جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته اول متزلزل خواهد دید و باید منتظر نتایج سایر تیم های رقیب خود از جمله ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان باشد.
البته تیم فوتبال سپیدرود رشت از هشت بازی باقی مانده در لیگ دسته اول ، در پنج بازی میزبان است که این امر می تواند مزیت بسیار خوبی برای این تیم پرطرفدار باشد تا با کسب پیروزی در دیدارهای خانگی ، بتواند جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.
البته دیدار این تیم با فولاد یزد می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد چون با پیروزی در این بازی خانگی ، تیم سپیدرود رشت همچنان صدرنشین جام آزادگان باقی خواهد ماند و به لیگ برتر نزدیکتر می شود.
تا پایان هفته بیست و ششم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 47 امتیاز در صدر جدول و تیم فوتبال فولاد یزد نیز با کسب 19 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و فت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.