به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته عفاف و حجاب و لزوم توجه مردم به این مسئله گفت: متاسفانه برخورد دشمنان اسلام با مسئله حجاب سابقه تاریخی داشته و دشمنان در تلاش هستند با برنامه ریزی های متنوع جوانان ما را بی بند و بار کنند.
وی گفت: دشمنان می دانند که اگر معنویت مدنی و هویت و غیرت اسلامی از جوامع اسلامی حذف شود می توانند به اهداف اصلی خود دست یابند.
حجت الاسلام رضوی به نقش ولایت فقیه بعد از غیبت کبری امام زمان نیز اشاره کرد و افزود: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ریسمان الهی در روی زمین هستند و در زمان غیبت امام زمان (عج) بر اساس روایت های اسلامی ولایت فقیه حلقه اتصال بین خداوند و مردم است.
امام جمعه بستان آباد با اشاره به جریان های تاریخی و سیاسی و اینکه نقش ولایت فقیه در طول تاریخ کشور ما همواره برجسته بوده است، افزود: در مسئله کشف حجاب، در جنگ تحمیلی صدام برعلیه کشورمان و در فتنه سال 88 نقش ولایت فقیه در هدایت و رهبری جامعه و عبور از بحران ها ملموس است.
امام جمعه بستان آباد در ادامه به توجه به فرا رسیدن فصل گرما بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد و افزود: متاسفانه کشور ما از لحاظ مصرف بی رویه حامل های انرژی در رتبه های بالای جهانی است و این موضوع با آموزه های دینی ما منافات دارد.
خبرنگار: علی کبیر ** انتشار: پرویز انصاری
/3071/7239
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.