به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته آشتیان در مصلی آیت الله دانش افزود: نفوذ دشمن در حکومت از دغدغه های مهم رهبری است که باید مراقبت های لازم در این خصوص انجام شود.
وی گفت: مقام معظم رهبری هشدار داده که دشمن در صدد است در اندیشه مدیریتی کشور ویروسی را وارد کند که در تمام ابتکارات، کارهای و تصمیم ها اثر بگذارد.
امام جمعه آشتیان بیان کرد: دو قطبی شدن جامعه از خطرهایی است که باید در برابر آن آگاه بود و مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان به این مهم تذکر داده است.
حجت الاسلام نیشابوری عنوان کرد: توجه به همه سرمایه های نظام اسلامی ضروریست و دولت باید بکوشد با ویروس های منتشره از سوی دشمن مقابله کند.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به اقدام موشکی سپاه علیه داعش گفت: اینکه آمریکا و اروپا سپاه پاسداران را تحریم می کند جای تعجب نیست چون سپاه تمام معادلات منطقه ای و جهانی امریکا را بهم ریخته است و امروز سپاه خار چشم دشمنان ایران و اسلام است و قدرت نظامی ایران فکر هرگونه تجاوزی را از کشور دور کرده است.
امام جمعه آشتیان در خصوص صرفه جویی در مصرف آب و برق افزود: آب و برق از منابع پایه کشور است و انتظار می رود مردم با آگاهی و هوشمندانه مصرف آن را مدیریت کنند، آب آشامیدنی برای شستن حیاط و پیاده رو و ماشین نیست و هدررفت آن غفلتی بزرگ است.
حجت الاسلام نیشابوری عنوان کرد: شیر آب اگر چکه می کند در 24 ساعت حدود 80 لیتر آب هدر می رود و نیاز است مردم و با وسواس هر نوع شکستگی لوله و انشعاب را به امور آب گزارش دهند.
وی در خطبه اول نیز با توصیه به تقوا گفت : از نشانه های تقوا مداومت و پیوستگی اعمال است و چنانچه حفظ سرمایه مهمتر از خود سرمایه است.
امام جمعه آشتیان بیان کرد: انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن است و پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمود که باقی ماندن بر عمل سخت تر از خود عمل است.
حجت الاسلام نیشابوری گفت: با پایان ماه رمضان باید ماندن در امور خیر ، تقوا و معنویت ممارست و تداوم یابد چرا که برای زندگی موفق نیاز به تداوم معنویت است همانطور که جسم ما نیاز به غذا دارد روح نیز به غذا دارد.
6013/1955خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدرب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.