به گزارش ایرنا، سید حمزه امینی روز سه شنبه در کارگروه مبارزه با مواد مخدر هشترود با بیان اینکه با مواد مخدر واجب شرعی و دینی است اظهار کرد: روسای ادارات نباید در موضوع مبارزه با مواد مخدر سهل انگاری کنند و از کنار ان به سادگی بگذرند.
وی گفت: همه باید در امر مبارزه با مواد مخدر وارد شوند و دستگاه هایی را که به طور مستقیم با این موضوع در ارتباط هستند یاری کنند.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: عدم آگاهی خانواده ها از آسیب های مختلف مواد مخدر یکی از علل های افزایش اعتیاد در جامعه است .
حسن مستفید آموزش و اطلاع رسانی را لازمه پیشگیری از مواد مخدر دانست و افزود: عدم آگاهی از مضرات و عواقب خانمان سوز مواد مخدر در بسیاری از موارد باعث می شود که افراد به سوی مواد مخدر روی آورند.
وی با تاکید بر مهرات آموزی زندانیان و معتادان بهبود یافته گفت: آشنا با مهارت های مختلف می ‌تواند یکی از عوامل بازدارنده باشد.
مستفید با بیان اینکه این شهرستان برای دومین سال متوالی رتبه اول در مبارزه با مواد مخدر را در استان کسب کرده افزود: هیچ معتاد تابلو و کارتن خواب در شهرستان وجود ندارد.
محمد تقی سلطانی فرمانده نیروی انتظامی هشترود نیز گفت: در 3 ماهه اول امسال کشفیات هیروئین نسبت به مدت مشابه سال گذسته 1300 برابر، کشفیات تریاک 167 برابر و کشف حشیش و دستگیری نیز 100 درصد رشد داشت.
وی گفت: کشف مواد مخدر نیز در سال گذشته 30 درصد و بازداشت نیز 45 درصد رشد داشت.
وی با بیان اینکه برنامه های تبلیغی دشمن برای ترویج مصرف مواد چندین برابر بیشتر از برنامه های آگاهی دهی و اطلاع رسانی ماست افزود: مسئولان نباید در مورد برنامه های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر غفلت کنند.
شهرستان هشترود با 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.