به گزارش ایرنا، حسن استوارآذر روز پنجشنبه در کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: پنج آسیب اجتماعی اولویت دار محور اصلی متولیان امر در کنار سایر بزه ها و آسیب های اجتماعی است.
وی ادامه داد: باید با رویکرد هوشمندانه برای آگاه سازی آحاد جامعه در پیشگیری از این بلای خانمان سوز تلاش کرد و این امر مستلزم همت عمومی است.
استوار آذر گفت: با توجه به وجود گرایش به اعتیاد به انواع مواد مخدر به ویژه مخدرهای صنعتی در بین نوجوانان و جوانان در سطح کشور و این استان، توجه بیشتر به راه های مقابله و پیشگیری از این ناهنجاری خطرناک اجتماعی در درون خانواده ها ضروری است.
وی با تاکید بر لزوم اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، گفت: محیط های خانواده، آموزشی، کارگاهی و محله های آلوده شهری و روستایی از جمله محیط هایی است که باید برنامه های ویژه پیشگیری توسط ستاد در آنها برگزار شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه موضوع اعتیاد یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، اظهارکرد: با همت تمامی دستگاه ها این موضوع مورد توجه جدی قرار گرفته و امروز آذربایجان شرقی به استان عاری از معتاد متجاهر تبدیل شده است.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.