به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم روز شنبه در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا و بسیج آذربایجان شرقی، افزود: بسیجی‌ها همواره پشتیان نظام بوده ‌اند و این امر در بحران هایی مثل سال ‌های 1376 و 1388 به وضوح دیده شد تا غائله ها علیه نظام خنثی شود.
وی با بیان اینکه همه نهادها و مسئولان نظام به بسیج نیازمندند و بسیجی‌ها نیازی به آنها ندارند، اظهار کرد: بنده زمانی که در ارتش بودم با وجود مخالفت‌های بسیار، بسیج را در منازل مسکونی ارتش تشکیل دادم و به آن افتخار می کنم.
آل هاشم ادامه داد: با توجه به خدمات ارزنده و مهم بسیج در عرصه های مختلف، باید در تمام مراکز، ادارات، دانشگاه‌ها و سایر نهادها، مجموعه بسیج تشکیل شود، چون بسیج یادگار امامی است که سراسر نور و نجات بود و کشور را از ظلم و زیر سایه طاغوت نجات داد.
وی با اشاره به گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در سال های پس از انقلاب اسلامی، گفت: در زمان طاغوت قرآن یا در قبرستان ‌خوانده می شد و یا در جهیزیه دختران به خانه بخت ‌فرستاده می شد، اما امروز شرایط به کلی دگرگون شده است.
آل هاشم اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب مدام می‌ گفتند که پس از امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی فرو خواهد پاشید، اما کار انقلابی و الهی مجلس خبرگان بلافاصله پس از ارتحال آن زعیم بزرگوار باعث شد که نائب امام بر سر کار بیاید و انقلاب را در کوران حوادث به درستی و با درایت رهنمون سازد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.