نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد قلبی به خدا و باور مردم، مهم ترین ویژگی امام خمینی(ره) بود.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تکیه بر این دو ویژگی توانستند با نفوذ معنوی و اعتقادی در قلوب مردم مسلمان؛ رهبری دینی، اعتقادی و سیاسی آنان را برعهده بگیرند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به هیچ سلاحی جز باور واقعی به نیروی مردم تکیه نداشتند و با توکل، صداقت و خلوص توانستند مردم را با خود همراه کرده و انقلاب اسلامی ایران را به ثمر نشانند.

وی با اشاره به اینکه وصیت نامه امام(ره) چراغ راهی برای مسئولان و مردم می‌باشد، تاکید کرد: توصیه‌های امام خمینی(ره) در خصوص حراست از انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «نگذارید این انقلاب دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» جزو بخش‌های مهم این وصیت نامه است که هرگز نباید از آن غفلت کرد.

سعیدی ادامه داد: سخنان ایشان خطاب به قشر دانشگاهی و هم چنین در خصوص عدم اتکا به غرب و شرق نیز جزو دیگر بخش‌هایی است که مهم تر به نظر می‌رسد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه در حال حاضر به وصیت نامه امام خمینی(ره) عمل نمی‌شود، اظهار کرد: اگر مسئولان به این توصیه ها عمل می کردند امروز دیگر هیچ مشکلی نداشتیم.

وی گفت: مسئولان باید به این توصیه‌ها باور پیدا کرده و سپس بدان عمل کنند؛ چرا که با سخنرانی و شعار هیچ کاری از پیش نخواهد رفت.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.