رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل عمل به وصایای امام خمینی(ره) را ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

نظرپور در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه اردبیل با بیان اینکه عزت و استقلال ایران اسلامی دستاورد بزرگ انقلاب است، گفت: این دستاورد عظیم را مدیون امام خمینی(ره) و شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دنیا جمع شده و علیه ایران اسلامی است، افزود: باید از دین، مذهب و نظام پاسداری کنیم تا هیچگونه خطری در کمین نظام و ملت نباشد.

نظرپور به ضرورت توجه به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) تاکید و تصریح کرد: اگر در ادارات با افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) آشنا شویم، قطعاً کشور با موفقیت رو به جلو حرکت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اکثر فرمایشات امام خمینی(ره) نشأت گرفته از قران است، افزود: رشد دینی و معنوی جامعه در گرو عمل به فرمایشات و راهنمایی‌های امام خمینی(ره) است.

نظرپور عمل به وصایای امام خمینی(ره) را ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: موفقیت و بهروزی ما در قطعاً در عمل به این وصایا میسر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید در صحنه باشیم تا از آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فاصله نگیریم، خاطرنشان کرد: اگر دینی تربیت یابیم و ادارات و خانواده‌ها به حرف دین گوش دهند، اکثر مشلات بوجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه در انتخابات اخیر مردم شریف ایران اسلامی سنگ تمام گذاشتند و به صحنه آمدند، گفت: دولتمردان باید این حضور مردم را قدر دانسته و با حل مشکلات آنرا جبران کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.