به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین که به مناسبت سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی انجام شد،با تاکید بر این‌که باید رسیدگی به مشکلات پدران و مادران شهدا با جدیت بیشتری صورت بگیرد، افزود: اگر پدران و مادران شهدا نتوانستند برای پیگیری مشکلات خود به بنیاد شهید مراجعه کنند نباید کار آنها روی زمین باقی بماند.
وی، آزادگی و حریت را ویژگی همه شهدا نام برد و گفت: شهدا برای اهداف والای الهی و انسانی از جان و مال خود گذشتند.
حجت الاسلام عابدینی، آرمان‌خواهی را هدف دیگر شهدا دانست و ادامه داد: آرمان‌خواهی در وصیت‌نامه شهدا موج می‌زند و پیگیری منویات امام خمینی (ره) از سوی این قشر و حضور در میدان جهاد و مبارزه با دشمن به خوبی گویای آرمان‌خواهی شهدا است.
امام‌جمعه قزوین با اشاره به اینکه آرمان‌خواهی شهدا بر اساس توجه به مبانی دینی و الهی بود، اضافه کرد: از آن جایی که این آرمان‌خواهی دارای ریشه دینی بود، آنها از همراهان و نسل‌های آینده انتظار داشتند تا راهشان ادامه پیدا کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش عمده رسالتی که امروز بر عهده مسئولان و مردم قرار دارد، پیگیری آرمان‌های شهدا و پاسداری از حریت، آزادگی، ولایت و رهبری دینی است.
استان قزوین سه هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.
7389* 3013
خبرنگار : نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.