به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز جمعه با حضور در شعبه شماره 2 اخذ رای و شرکت در انتخابات افزود: این انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری دینی و مظهر مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت خود، امری حیاتی و عبادی است.
وی ادامه داد: آحاد مردم با حضور در این عرصه حساس انتخابات و در پای صندوق های رای، نشان می دهند که نظام اسلامی را چه اندازه دوست داشته و در راه اعتلای آن حاضر به فدا و بذل جان خویش هستند.
وی اضافه کرد: ملت آگاه ایران اسلامی با حضور پرشور خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور گذاشته و با این حضور خود در پای صندوق های رای با افزایش ضریب امنیتی کشور و پشتیبانی از نظام، آنانی را که چشم طمع به این مرز و بوم داشته پشیمان و ناامید خواهند کرد.
وی با بیان اینکه اصل حضور گسترده مردم در این انتخابات مهم است گفت: آحاد مردم در پای صندوق های رای فارغ از هر انتخابی در انتخاب رئیس جمهور، نماینده مجلس یا شوراهای اسلامی، عزت، افتخار و اقتدار کشورمان را نشان می دهند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص انتخابات افزود: بر اساس این رهنمودها، آنچه برای تداوم و استمرار و اقتدار نظام اسلامی مهم است، حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات و پای صندوق های رای است.
وی ادامه داد: مردم شهیدپرور، وظیفه شناس، فهیم و همیشه در صحنه مراغه نیز همگام با آحاد ملت ایران اسلامی، امروز در این انتخابات به دنیا نشان خواهند داد که پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده و به ندای رهبر، مسئولان نظام و مراجع عظام تقلید برای حضور پرشور در این عرصه لبیک خواهند گفت.
وی اضافه کرد: امید است هر نتیجه ای که در این انتخابات رقم خواهد خورد، حاصلی مطلوب برای آحاد مردم در پی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، 192 هزار نفر در شهرستان مراغه، واجد شرایط رای دادن و حضور در این انتخابات هستند.
به گزارش ایرنا، انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
243 هزار نفر از جمعیت 340 هزار نفری شهرستان های مراغه و عجبشیر واجد شرایط رای دادن در انتخابات میان دوره ای مجلس هستند.
این حوزه انتخابیه در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند که با فوت منتخب مردم این حوزه در سانحه رانندگی، انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه برگزار می شود.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.