به گزارش ایرنا علی اصغر طهماسبی روز جمعه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: این حضور پرشور مردم را باید سرآغازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت 96 بدانیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که پیروز اصلی انتخابات مردم خوب ایران هستند، گفت: این حضور پرشور را به فال نیک می گیریم و به هم استانی ها تبریک می گوئیم.
به گفته وی؛ در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت 96 در گلستان یکهزار و 657 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی استان مستقر شده تا آرای واجدان شرایط را اخذ کنند.
وی افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هم یکهزارو 639 شعبه مستقر شده که اخذ آرای مردم در چهار شهر گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول و بندرترکمن به صورت الکترونیکی است.
طهماسبی گفت: مشکلی در اخذ آرای مردم استان نداریم و هم استانی ها در آرامش کامل در پای صندوق رای حاضر شده و آرای خود را به داخل صندوق می اندازند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: در این دوره از انتخابات حدود 40 هزار نفر عوامل اجرایی ،نظارت، نماینده فرماندار، کاربر، نیروی نظامی و انتظامی در استان همکاری دارند.
وی آمار واجدان شرایط شرکت در انتخابات را یک میلیون و292 هزار و 320 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، حدود 30 هزار نفر رای اولی هستند.
طبق سرشماری و نفوس مسکن سال 95، گلستان یک میلیون و 869 هزار و 819 نفر جمعیت دارد که در 30نقطه شهری و یکهزارو 75 روستا مستقرند.
اخذ آرای واجدان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها از ساعت هشت صبح تا ساعت 18 روز جمعه پیش بینی شده که در گلستان همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.