حجت الاسلام حسن کاملی فرد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، افزود: انتخاب این روز بزرگ در تاریخ اسلام به عنوان روز پاسدار از سوی مقام معظم رهبری بسیار گویا و بجا بوده است، زیراکه نامگذاری چنین روزی نشان دهنده جایگاه و ارزش پاسداران در نظام جمهوری اسلامی می باشد.
وی اظهار کرد: روز پاسدار بیانگر پیوند فکری و عملی پاسداران انقلاب اسلامی با اهداف، آرمان ها و سیره امام حسین (ع) و ارزش های والای مکتب عاشورا است.
حجت الاسلام کاملی فرد ، ایثار، فداکاری، مقاومت و شهادت طلبی را از جمله ویژگی های بارز و مهم پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال های پس از انقلاب و نیز دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: این نیروهای مردمی و جان بر کف در این سال ها شعار هیات من الذله را به منصه ظهور رساندند.
وی ، نامگذاری ولادت امام سوم شیعیان به عنوان روز پاسدار را مهم خواند و با بیان اینکه این موضوع وظیفه ای سنگین برای سپاهیان اسلام ایجاد می کند، یادآور شد: بر این اساس همواره پاسداران انقلاب اسلامی خود را مخاطب توصیه های امام حسین (ع) می دانند و الگوی عملی و رفتاری خود را آن امام مظلوم قرار داده اند.
حجت الاسلام کاملی فرد ادامه داد: هم اکنون تمامی نیروهای خدوم در سپاه و بسیج که عنوان بزرگ و متعالی پاسداری را با خود یدک می کشند، از روحیه مکتبی، انقلابی و عاشورایی برخوردار بوده و هیچ تفاوتی بین نسل قدیم و جدید در رابطه با خدمت به اسلام و انقلاب وجود ندارد.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در طول سال های متمادی خدمات ارزنده و بی بدیلی به ملت و نظام کرده است، گفت: همین رویه در جریان انتخابات مهم 29 اردیبهشت نیز با هدف تشویق و ترغیب آحاد مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای تداوم خواهد یافت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: برگزاری باشکوه، حضور حداکثری، انتخابات سالم و قانونی و نیز انتخاب فرد اصلح از اهداف و ماموریت های مهم سپاه و بسیج در جریان انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/ 518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.