به گزارش ایرنا این ستاد در منطقه ملی راه - خیابان مهران مسئولیت هماهنگی تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی را در مرکز خوزستان و شهرهای استان عهده دار خواهد بود.
رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در حال راه اندازی 37ستاد شهرستانی هستیم تا در فضایی رقابتی و سالم اهداف خود را به پیش بیریم.
احمد عامری افزود: قشرهای مختلفی از مردم تاکنون آمادگی خود را برای همکاری با ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی اعلام کرده اند و پیش بینی می شود در روزهای آینده فضای تبلیغاتی گرم تر و بانشاط تر شود.
وی رئیس ستاد مردمی انتخاباتی رئیسی در خوزستان با بیان اینکه تبلیغات نامزد مورد حمایت ما بر اساس مر قانون ، رعایت اخلاق و حفظ حرمت سایر نامزدها انجام می دهد گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخد رای اولویت نخست این ستاد بوده و پیروزی نامزد ما در انتخابات 29اردیبهشت در اولویت بعدی است.
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خوزستان اوایل هفته گذشته فعالیت تبلیغاتی خود را با هدایت سیدکریم حسینی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خوزستان شروع کرد.
جمنا از نامزدی قالیباف و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند.
تاکنون ستادهای تبلیغاتی رئیسی، روحانی و قالیباف در خوزستان راه اندازی شده است ولی خبری از ستادهای تبلیغاتی آقایان هاشمی طب ، جهانگیری و میرسلیم نیست.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29اردیبهشت به صورت همزمان برگزار می شود.
6065 /6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.