به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با هواداران این تیم در ارتباط است اعلام کرد درآمد حاصل از بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران، به سیل‌زدگان آذربایجان اختصاص می‌یابد.

مصطفی آجورلو در پیامی نوشت:"با سلام به هواداران پرشور؛ به نظرم اگر درآمد حاصل از فروش بلیت دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال را تقدیم سیل‌زدگان آذربایجان کنیم، سبب خوشحالی و دلگرمی این عزیزان شده‌ایم. پنج‌شنبه با حضور شورانگیز شما هواداران هم سبب شادی این عزیزان را فراهم می‌آوریم و هم زمینه‌ساز برد تیم محبوبمان مقابل استقلال خواهیم شد. پنج شنبه با حضور شما هواداران پرشور روز پرشکوهی خواهد شد.

با تسلیت مجدد به خانواده عزیزان مصیبت‌دیده، امیدواریم این اقدام باشگاه تراکتورسازی در تقدیم درآمدهای دیدار پنج شنبه به سیل‌زدگان سبب دلگرمی این عزیزان شود."

به گزارش تسنیم، در جلسه هماهنگی پیش‌ازاین دیدار نیز مقرر شد که بلیت‌فروشی بازی تراکتور و استقلال از ساعت 12:30 آغاز شود. قرار است برای این دیدار 40 هزار بلیت چاپ‌شده و در اختیار هواداران قرار بگیرد. عواید حاصل از بلیت‌فروشی دیدار تراکتورسازی و استقلال به سیل‌زدگان شمال غرب کشور اختصاص داده خواهد شد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 17:45، روز پنجشنبه، 31 فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621241
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.