به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی در پیامی ویدئویی با اشاره با حادثه سیل در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این حادثه را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه آذری‌های عزیز تسلیت می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه افزود: برادرانه توصیه می‌کنم، مردم عزیز و پرشورها را برای حضور در بازی روز پنجشنبه دعوت می‌کنم و از آنها خواهش می‌کنم کارهای اخلاق مدارانه و کارهایی که جزو فرهنگ خوب آذربایجان هست را مثل بازی با النصر انجام دهند؛ به حریف احترام بگذارند و تیم خودی را تشویق کنند.

وی افزود: بردوباخت در فوتبال وجود دارد و امروز کسی از قهرمانی پرتغال صحبت نمی‌کند چرا که این مسئله به آمار و تاریخ پیوسته است. اتفاقاتی که اخیراً رخ‌داده، هم به فرهنگ مردم آذربایجان و هم به تیم بزرگ تراکتورسازی لطمه می‌زند. تماشاگران اصلی تراکتورسازی، تماشاگران بازی با النصر هستند. خواهش من این است، همان‌طور که تراکتوری‌ها هواداران بزرگی هستند، این بزرگی و فرهنگ را در ورزشگاه‌ها به‌ویژه روز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) نمایش دهند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: امیدوارم هواداران در روز پنجشنبه به حریف احترام بگذارند و تیم خود را تشویق کنند، نتیجه هم دست خداست.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران از ساعت 17:45 روز پنجشنبه 31 فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620709
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.