به گزارش ایرنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری قبل از بازی دو تیم افزود: در دو سه بازی اخیر شاهد بدترین بازی تیمم بودم و بازیکنانم با انجام اشتباهات ساده و بچه گانه مقابل تیم های حریف، بازی را واگذار کردند.
وی ادامه داد: اینبار مقابل تیمی که از لحاظ روحی و ورزشی در اوج قرار دارد، بازی می کنیم و باید هیچ اشتباهی نکنیم تا پیروز از میدان خارج شویم.
کاظمی با انتقاد از نحوه بازی بازیکنانش اظهار کرد: بازیکنان ماشین سازی تا زمانی که گل اول را نخورده اند، خوب بازی می کنند ولی وقتی گل اول را دریافت کردند، بازی را ول می کنند.
وی گفت: اول فصل بدن سازی انجام می گیرد و اگر خوب تمرین نشده باشد، مشکلات و مصدومیت های پی در پی رخ می دهد؛ به گفته وی مثلث ورزشکاری شامل خواب، تغذیه و تمرین باید مدنظر باشگاه، مربی و خود بازیکنان باشد.
وی از کامدار، پیام صادقیان، حمید علی اصغری و محمد عسگری به عنوان بازیکنان غایب بازی فردا یاد کرد.
وی در پایان در مورد قرارداد خود با باشگاه ماشین سازی تصریح کرد: محاسباتم درست از آب در نیامد ولی به هر حال تمام مسئولیت این شکست ها را به گردن می گیرم.
به گزارش ایرنا تیم ماشین سازی 16 امتیازی، فردا به مصاف تیم پرسپولیس 59 امتیازی می رود و در صورت شکست مقابل تیم حریف، امید ماندن در لیگ برتر را تا حدود زیادی از دست می دهد.
9853/ 518
** خبرنگار: مهدی آب بسته ** انتشار دهنده محمد عزیزی راد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.