به گزارش ایرنا برانکو برانکویچ عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با ماشین سازی افزود: وضعیت این تیم تبریزی بهتر از موقعیت آن در جدول است.
برانکو با اشاره به بازی دور رفت با این تیم خاطر نشان کرد: بازی قبل را به سختی و با نتیجه یک بر صفر بردیم و این تیم در دقیقه 86 یک پینالتی را از دست داد.
سرمربی پرسپولیس یادآور شد: از ابتدای فصل در مورد فلسفه و هدفمان صحبت کردیم و فرقی به حال ما نمی کند که مقابل ماشین سازی، تراکتورسازی یا استقلال بازی می کنیم و با تلاش بازیکنان پیروز میدان خواهیم شد.
وی با اشاره به بازیکنان غایب فردا از فرشاد احمد زاده نام برد و گفت: سامان نریمان جهان با مصدومیتی که برایش ایجاد شده، شاید به بازی فردا برسد ولی با توجه به این موضوع که در نیم فصل و بعد از یک استراحت بلند مدت به تیم ملحق شده است، به سختی جزو یازده بازیکن تیم پرسپولیس خواهد بود.
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال بروز شرایط جوی نامناسب افزود: این شرایط برای تیم حریف هم وجود دارد و امیدوارم یک بازی ایده آل از هر دو تیم شاهد باشیم.
برانکو ادامه داد: شخصا از بازی فردا می ترسم زیرا اخیرا با تراکتور سازی صفر صفر کردیم و بازیکنان این تیم برای عزت و باشگاهشان می جنگند.
وی گفت: از تهران هواداری برای بازی فردا نیاورده ایم ولی از طرف کانون هواداران و تبریز برای حمایت تیم پرسپولیس می آیند و در ضمن برای جشن بعد از پیروزی فردا هیچ برنامه ای نداریم.
وی در مورد تمدید قرارداد با سروش رفیعی اظهار کرد: اگر گزینه خارجی برای سروش نباشد، بدون شک با تیم پرسپولیس قرارداد می بندد.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های ماشین سازی و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر جام خلیج فارس فردا /شنبه/ ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.
9853/ 518
** خبرنگار: مهدی آب بسته ** انتشار دهنده محمد عزیزی راد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.