به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بهادر عبدی پس از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و پرمهره لیگ است و با ساختار خوبی دارد. این تیم یکی از تیم‌هایی است که من همیشه آن را به خاطر کیفیت فوتبال دوست داشتم.

وی ادامه داد: امروز تیم حریف فشار زیادی را بر روی تیم ما آورد و تیم‌ما نیز با توجه به اینکه چند روز پیش با پرسپولیس بازی داشتیم توان بازیکنان‎مان تحلیل رفته بود. تمام تلاشمان را کردیم و در این بازی با یک تمرکز فوق‌العاده توانستیم یک امتیاز خوب خارج از خانه را به دست بیاوریم.

هافبک صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سئوال که از کدام فصل حضورش در لیگ برتر بیشتر لذت برده گفت: فصل‌های خوبی را داشته‌ام اما طبیعتاً هر سالی که در آن قهرمان شده باشید فصل خوبی برای شما خواهد بود، من در سال اول حضورم در لیگ توانستم با تیم پرسپولیس توانستم قهرمان شوم و هیچوقت آن را فراموش نمی‌کنم. البته اکنون بازیکن صنعت نفت هستم و همه تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

عبدی در پایان پیرامون آینده صنعت نفت آبادان اظهار داشت: به نظرم ما جز تیم‌های تک رقمی هستیم و از لحاظ کیفیت فوتبال در حد خوبی قرار داریم. ما در خانه بازی خوب و هجومی انجام می‌دهیم و بیرون از خانه یک نمایش منطقی ارائه می‌دهیم، امیدوارم پایان این فصل به یک نتیجه منطقی ختم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607122
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.