به گزارش ایرنا برانکو ایوانکویچ عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در آبادان افزود: موقعیت های خوبی در این بازی داشتیم ولی بازیکنانم قدر آنها را ندانستند.
وی اظهارکرد:بازیکنان پرسپولیس در این دیدار تمرکز لازم را نداشتند و این مساله باعث شد موقعیت ها را یکی پس از یکی از دست بدهیم.
سرمربی پرسپولیس تهران گفت: قانون فوتبال همین است و اگر موقعیت ها را گل نکنی شکست خواهی خورد ضمن اینکه نفتی ها تنها یک بار روی دروازه ما آمدند و به گل رسیدند.
ایوانکویچ در خصوص رفع محرومیت تماشاگران آبادانی در این دیدار اظهارکرد: نمی دانم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و وظیفه من نیست که در این باره صحبت کنم و حکم دهم اما فوتبال به خاطر هواداران برگزار می شود و ما در این بازی بدون هوادار بازی کردیم و طرفداران تیم پرسپولیس نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند؛ نمی دانم در لحظه آخر چه شد که تصمیم به حضور هواداران آبادانی گرفته شد.
وی ادامه داد:از تیم صنعت نفت آبادان شناخت داشتیم و در بازی رفت هم دیدار سختی برابر این تیم تجربه کردیم؛ آنها استقلال تهران را شکست دادند و برابر تراکتورسازی هم تساوی کسب کردند و نباید صنعت نفت را دست کم گرفت.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز شنبه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور موفق شد در ورزشگاه تختی آبادان با یک گل پرسپولیس تهران را شکست دهد.
7104/6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.