به گزارش ایرنا پس از اعلام رای استیناف مبنی بر لغو حکم محرومیت تماشاگران آبادانی از تماشای دیدار پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان، هواداران تیم نفت مقابل گیشه بلیت فروشی حضور
پیدا کردند.
حدود هشت هزار هوادار آبادانی اکنون برای تهیه بلیت این دیدار مقابل گیشه های بلیت فروشی ورزشگاه تختی آبادان جمع شده اند.
در حالی که طرفداران آبادانی با توجه به حکم دو جلسه محرومیت این تیم قادر به حضور در دیدار امروز برابر پرسپولیس در استادیوم تختی نبودند، کمیته انضباطی درخواست بخشش این باشگاه از محرومیت تماشاگران را قبول کرد تا آنها پس از یک جلسه محرومیت قادر به حضور در ورزشگاه تختی آبادان باشند.
با انتشار این خبر برخی هواداران آبادانی در فاصله کمتر از سه ساعت مانده تا آغاز دیدار پرسپولیس در مقابل صنعت نفت، خود را به ورزشگاه تختی رسانده اند تا از نزدیک شاهد این بازی باشند.
بنا براین گزارش ازدحام تماشاگران آبادانی مقابل هتل کاروانسرای این شهر محل اقامت پرسپولیس تهران مانع از تمرین تیم در محوطه هتل شد.
به گزارش ایرنا تیم پرسپولیس تهران که برای انجام دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر به آبادان سفر کرده است صبح امروز به دلیل ازدحام جمعیت هوادارانش نتوانست تمرین سبک خود را انجام دهد.
امروز صبح هواداران پرسپولیس با حضور در هتل باعث ایجاد اختلال در برنامه های این تیم شدند و در حالی که طبق برنامه برانکو ایوانکویچ آنها برای انجام تمرین صبحگاهی به دنبال حضور در محوطه هتل بودند، که ازدحام هواداران آنها را با مشکل روبه و کرد.
دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز شنبه ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.
7104/ 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.