به گزارش ایرنا مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های نفت آبادان و پیکان تهران افزود: آماده تقابل برابر صنعت نفت هستیم و برای گرفتن سه امتیاز این دیدار شانس زیادی داریم.
وی اظهار داشت: هواداران صنعت نفت شور خوبی دارند و حضورشان به گرم شدن وهیجان بازی کمک می‌ کرد و حتما جای خالی شان در این بازیحس می شود.
سرمربی پیکان تهران گفت: ما برای پیروزی در این بازی خیلی تمرین کرده ایم و از تیم صنعت نفت هم شناخت لازم را داریم.
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: صنعت نفت در این بازی برای کسب سه امتیاز به میدان می آید و هدفی که دو تیم در این دیدار دنبال می کنند به زیبایی های این دیدار می افزاید.
جلالی تیمش را یکی از شانس های کسب سهمیه آسیا دانست و گفت: قدم به قدم پیش می‌ رویم و امیدوارم در ادامه کارمان به سهمیه آسیا دست پیدا کنیم.
جلالی درباره شانس ماندن صنعت نفت در لیگ برتر اظهار داشت: تغییر مکرر مربی تیم ‌ها را با مشکل مواجه می کند، اگر به ادوار لیگ برتر مراجعه کنید می ‌بینید تیم ‌هایی که کمتر مربی عوض کرده اند کارشان بهتر انجام شده ونتایج بهتری گرفته اند.
وی افزود: همه ایرانیان دوست دارند نفت آبادان در لیگ برتر بماند، لیگ به حضور تیم‌هایی مثل ملوان و صنعت نفت نیاز دارد، کار بسیار سخت است اما صنعت نفت این توان را دارد که خودش را در جدول حفظ کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا جمعه از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پیکان تهران است.
6002/7104**خبرنگار: مسعود گادار**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.