به گزارش ایرنا مهرداد خادمی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های نفت آبادان و پیکان تهران افزود: در این بازی هوادارانمان که حامیان اصلی ما هستند را نداریم ولی امیدواریم این حکم تا فردا لغو شود.
وی اظهار داشت: دیدار برابر پیکان تهران برای ما بسیار مهم است زیرا با کسب سه امتیاز این بازی حاشیه امنیتی خوبی در جدول بدست می آوریم.
مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: پیکان تیم پرمهره و با تجربه ای است ولی ما راهی جز پیروزی برابر این تیم نداریم.
خادمی با اشاره به شرایط صنعت نفت در لیگ برتر اظهار داشت: پنج اختلاف با تیم سیاه جامگان داریم و این شرایط بر خلاف نظر برخی ها اسفناک نیست و به یقین ما در لیگ برتر باقی می مانیم.
وی افزود: از نیم فصل اول شرایط تیم حساس شد، بعد از بازی با ذوب آهن به بعد شرایطمان خوب نبود و با توجه به از دست دادن مهره‌ های هجومی خود با مشکل روبرو شدیم.
وی تصریح کرد: در نیم فصل دوم هم نتوانستیم بازیکن خوب جدیدی بگیریم و ناچار به ادامه رقابتها با داشته های موجود شدیم.
خادمی در مورد اظهارات ابرهیم تهامی درباره خیانت دستیاران فیروز کریمی به وی گفت: سابقه من از تهامی در صنعت نفت بیشتر است، او یک نیم فصل در آبادان بوده ولی من یک و نیم فصل در این تیم حضور داشته ام، او یک استقلال اهوازی است، خیانت مربیان به کریمی یک تهمت است، ما برای خانواده ‌مان و کسب روزی تلاش می‌ کنیم اینکه بگویند ما خیانت می‌ کنیم درست نیست.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان پذیرای پیکان تهران است.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
کمیته انضباطی درهفته چاری ، به دلیل فحاشی تماشاگران ابادانی در دیدار برابر پدیده مشهد آنها را از حضور در دو دیدار خانگی محروم کرد.
6002 /7104**خبرنگار: مسعود گادار**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.