به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار نشان می‌دهد که سایپا تیم خوبی است، نیم‌فصل اول با سایپای نیم‌فصل دوم متفاوت است و ما بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه نتیجه دست خداست، افزود: امیدوارم پرشورها فردا با حضور در ورزشگاه و تشویق بازیکنان به ما کمک کنند، اینکه ما را در سایر شهرستان‌ها تنها نمی‌گذارند، جای تشکر دارد، اما برای بازیکنان هم سوال است که چرا وقتی نتایج خوبی می‌گیریم، استقبال کمی از بازی‌های ما انجام می‌شود.
سرمربی تیم تراکتور سازی همچنین با بیان اینکه برخی افراد با آمدن به این تیم، کوهی از مشکلات ایجاد کرده و از تراکتورسازی همه چیز به‌دست آوردند،گفت: از چند نفر دیگر هم که در بدترین شرایط تراکتورسازی را تنها نگذاشتند، تشکر می کنم هر چند کمک به تراکتورسازی در حوزه اختیارات آنها نبود اما به ما لطف کردند.
قلعه نویی با انتقاد از فضای رسانه‌ای علیه تیم تراکتورسازی اظهار کرد: نمی‌دانم این دشمنی‌ها به خاطر امیر قلعه‌نویی است یا تراکتورسازی و یا هر دو طرف؛ برخی‌ها می‌خواهند با هر وسیله‌ای به هدف‌شان برسند.
وی ادامه داد: در این راستا موضوع محمد ایران‌پوریان و کسر امتیاز، مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. اگر بازی را ببریم، یک برنامه ایجاد می‌کنند، اما وقتی که شکست بخورید، مشکلی وجود ندارد.
قلعه نویی اضافه کرد: تراکتورسازی جزو تیم‌هایی است که بیشترین آسیب را از داوری دیده است، نمی‌دانم چرا باید این گونه باشد، شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند بعد از بازی با پرسپولیس، تراکتورسازی نمی‌تواند به جدول برگردد، اما با تلاش بازیکنان، توانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر رایگان کردن بازی‌های لیگ برتر با اظهار اینکه با اصل رایگان کردن بازی‌ها مخالفم، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور‌، اگر بازی‌ها رایگان شود ایرادی ندارد،گفت: ما باید در این رابطه نسبی حرف بزنیم، در انگلیس تیم منچستریونایتد هر شرایطی داشته باشد بلیط بازی‌هایش پیش‌‌فروش می‌شود، اما در اینجا فکر می‌کنیم زمین‌مان پنج هفته بعد آماده می‌شود.
دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران جمعه 13 اسفند 95 ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
تیم تراکتور سازی با 44 امتیاز در رده دوم و تیم سایپا با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارند.
خبرنگار:نعمت مرادپور ** انتشار دهنده:محمد رستگار
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.