به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) تیم ملوان بندرانزلی از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه 11 اسفندماه) در ورزشگاه تختی میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز است .
ملوانان در حالی به مصاف شیرازی ها می روند که در آخرین تقابل خود در برابر فجر سپاسی در دور رفت رقابت ها و در هفته نهم مقابل این تیم ، با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و با پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز بازی، می توانند به رده دوم جدول رده بندی صعود کرده و درصورت شکست در برابر شیرازی ها احتمال سقوط آنان تا رده چهارم جدول رده بندی نیز وجود دارد و با این اوصاف ملوانان در این دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستند تا بار دیگر خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کنند.
در سوی دیگر میدان ، شاگردان غلام پیروانی سرمربی با تجربه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز هفته های متفاوتی را تجربه کرده و بازیکنان تیمش در سه دیدار اخیر، 2 پیروزی و یک شکست و کسب شش امتیاز را در کارنامه داشته و در مقابل سه گل دریافتی ، چهار گل نیز به ثمر رسانده اند و یقینا کسب یک امتیاز از زمین ملوانان نیز برای این تیم بسیار با ارزش خواهد بود.
تیم ملوان بندرانزلی نیز در چهار بازی اخیر خود با کسب سه تساوی و یک شکست، تنها موفق به کسب سه امتیاز شده؛ این تیم در دیدار هفته بیست و دوم در ورزشگاه تختی انزلی برابر میهمان خود ایران جوان بوشهر به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و در بازی خارج از خانه در هفته بیست و سوم در برابر اکسین البرز، شکست دو بر یک را تجربه کرد.
ملوان در هفته بیست و چهارم در بندرانزلی در برابر گل گهرسیرجان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و تلاش ملوانان در هفته بیست و پنجم مقابل میزبان خود مس کرمان، ثمری جز کسب نتیجه تساوی بدون گل و تنها یک امتیاز در پی نداشت.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از 25 بازی انجام شده در لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) 11 پیروزی ، 10 نتیجه تساوی و چهار شکست را در کارنامه دارد و با 43 امتیاز درحال حاضر در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار گرفته است.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نیز با همین تعداد بازی در لیگ دسته یک فوتبال کشور ، چهار پیروزی ، هشت تساوی و 13 شکست را در کارنامه بازی های خود دارد و با کسب 20 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی است.
بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و فجرشهید سپاسی ، از شبکه باران (سیمای مرکزی گیلان) به صورت مستقیم پخش می شود.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.