دبیر اجرایی اولین همایش مجازی کسب و کار و مدیریت از نمایه سازی مقالات پذیرفته شده از امروز (چهارشنبه) به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این همایش برای اولین بار به صورت ملی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود که در سطح ISC در ایران اعتبار دارد.

سید صمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان اینکه کسب و کارهای جهان امروز با چالش‌هایی به مراتب متفاوت‌تر و متنوع‌تر از هر زمان دیگری مواجه هستند، اظهار کرد: اغلب این چالش‌ها نیاز به شیوه‌ای برای برخورد دارند که به دقت طراحی شده و مبتنی بر یافته‌های معتبر علمی باشند.

وی افزود:  در این میان علم مدیریت با حوزه‌ها و مبانی گسترده‌اش که ریشه در علوم پایه‌ای دیگر دارد می‌تواند مدیران و تصمیم‌گیران را مجهز به ابزارها و دانشی نماید که درک ماهیت مسائل و توسعه راه‌حل های اثربخش برای چالش‌های کسب و کار خود را تسهیل نمایند.

وی تاکید کرد: اولین همایش مجازی کسب و کار و مدیریت به عنوان فرصتی برای محققان و دست‌اندرکاران حوزه سازمانی در تلاش است تا با بوجود آوردن بستری برای ارائه یافته‌ها و به اشتراک‌گذاشتن تجربیات گوناگون، زمینه یادگیری متعامل از سایرین را فراهم کرده و فارغ از چارچوب‌های همایش‌های مرسوم بتواند راه را برای ارتقای سطح دانشی شرکت‌کنندگان هموار کند.

‌یونس جبارزاده، دبیر علمی این همایش نیز به ایسنا گفت: علی رغم اینکه این همایش برای اولین بار برگزار شده است، استقبال خوبی از آن شد و مقالات منتخب از بین تعداد زیادی مقاله ارسال شده در طی فرایند داوری انتخاب شدند.

وی افزود: ضمن تشکر از همه عزیزانی که در مراحل اجرایی این همایش در کمیته‌های علمی و اجرایی همکاری کردند امیدوارم دوره‌های آتی آن هرچه پربارتر و غنی‌تر به اجرا در‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: مقالات پذیرفته شده در این همایش از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر امروز به صورت آنلاین در سایت   cbmc.tabrizu.ac.ir نمایه می شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.