نائب رئیس هیات کشتی گلستان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این اردوی آماده سازی از 5 اسفند در خانه کشتی تهران برگزار می شود و ملی پوشان تا زمان اعزام به روسیه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.
محمد حسین ملاح بیان کرد: آرش نیرآبادی تنها گلستانی حاضر در اردو است که در وزن 84 کیلوگرم بخت خود را برای کسب مدال در این مسابقات معتبر خواهد آزمود.
وی افزود: رقابت های جام رومن دیمیتریف روزهای 14 و 15 اسفندماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می شود که امیدواریم این کشتی گیر گلستانی با توجه به آمادگی و انگیزه فراوان موفق به کسب افتخار در این آوردگاه بزرگ بین المللی شود.
'علی فاتحی ،امیر پرسته ،عرفان آئینی ،یونس امامی ،فرهاد نوری ،فریبرز بابایی ،دانیال شریعتی ،نیما باستی و نعیم حسن زاده' دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان هستند.
ملاح به برنامه های بلند مدت هیات کشتی گلستان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه ها، توجه بیشتر به رده های سنی پایه و اهمیت دادن به زمینه سازی برای ظهور توانایی آنان است.
وی اضافه کرد: روند ارتقای سطح توانمندی یک ورزشکار از فعالیت های ابتدایی ورزشی تا سکوهای قهرمانی آسیا و جهان ، طولانی و نیازمند زمان است و هم اینک گلستان با توجه به برخورداری از ورزشکاران مستعد و علاقمند و همچنین امکانات مناسب در رشته کشتی، قابلیت رسیدن هر چه زودتر به سطح اول کشوری را در این ورزش دارد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.