معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با همکاری شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی محدودیتی برای تأمین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی استان وجود ندارد .

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سید اصغر حسینی در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل فرمانداری شهرستان شبستر ضمن اعلام این مطلب افزود: میزان سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی استان بر اساس برآورد شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و همچنین خود اظهاری واحدها در خصوص میزان تولید تخصیص می‌یابد. 

وی ادامه داد: حساسیتی به لحاظ موضوع قاچاق پیرامون واحدهای تولیدی کوچک استان با مصرف کمتر از پنج هزار لیتر وجود ندارد .

حسینی با اشاره به سیمای فعلی صنعت در شهرستان شبستر اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به 400 واحد تولیدی با اشتغالزایی نزدیک به 10 هزار نفر و عمدتاً در حوزه صنایع غذایی مشغول فعالیت هستند .

وی همچنین میزان تعداد واحدهای تولیدی صنعتی ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب را 172 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون 35 واحد به میزان 272 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

گفتنی است، در این نشست علی نواداد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکوئی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی و صاحبان صنایع شهرستان شبستر حضور داشتند که در پایان اعضای جلسه از پنج واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شبستر بازدید کردند .


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.