یونس ژائله روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا،  ایجاد و اختصاص بسته های حمایتی برای واحدهای کوچک از سوی دولت ضروری است که این امر باید با فرهنگ سازی در سایر سطوح جامعه نیز جاری و ساری شود.

وی تاثیر کرونا در اقتصاد آذربایجان شرقی و کشور را وسیع برشمرد و با یادآوری نقش بخش خصوصی در حمایت از بخش های درمانی و بنگاه های اقتصادی کوچک، اظهار داشت: در چنین شرایط ویژه ای مردم و مسوولان و فعالان اقتصادی باید با همدلی و هم افزایی برای مقابله با این بیماری تلاش کنند.

ژائله ادامه داد: بخش خصوصی استان در راستای ایفای نقش خود در خصوص مسوولیت اجتماعی، از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا نسبت به تامین و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز مردم و بخش های درمانی از جمله تهیه و توزیع روزانه ۴ هزار لیتر الکل و موادضد عفونی کننده و ۱۰ هزار ماسک برای پیشگیری از شیوع این بیماری در استان وارد عمل شد.

به گفته وی صاحبان صنایع و بخش خصوصی آذربایجان شرقی در تهیه اقلام و مواد غذایی مثل برنج، گوشت و سایر مواد غذایی به تعداد یک هزار بسته برای اقشار نیازمند جامعه اقدام کرده و  این اقدامات تاکنون نیز ادامه داشته است.

ژائله با تاکید بر اینکه در چنین فضایی صاحبان صنایع و تجار و بارزگانان باید به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال شهروندان عمل کنند، یادآور شد: شرایط فعلی ایجاب می کند تا بخش خصوصی در کنار مسوولان دولتی قرار گرفته و تا شکست کامل کرونا در سطح کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی از همه فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی درخواست کرد با واریز کمک های نقدی خود به مجموعه اتاق بازرگانی تا شکست کرونا در کارهای خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.