فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز یکشنبه در حاشیه آغاز این رزمایش در گفت و گو با ایرنا افزود: باید در اجرای فرامین رهبر انقلاب پیش قدم و پیشرو بوده و اولین لبیک گوی رهنمودهای ایشان در خدمات رسانی و ارتقای اجتماعی جامعه اسلامی باشیم.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی با بیان اینکه سپاه جریان و نیرویی خدوم برای جامعه است افزود: در طول رزمایش کمک های مومنانه، همه در راستای  خدمت صادقانه به نیازمندان و  محرومان تلاش کنند.

وی ماه مبارک رمضان و شعبان را ماه کمک به مظلومان و محرومان عنوان و اضافه کرد: باید تلاش شود تا انفاق و کمک به هم نوعان،  اولویت کاری همه آحاد مردم قرار گیرد.

رشیدی با اشاره به آغاز رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان گفت: محور اصلی و عملیاتی این رزمایش، پایگاه محور و محله محور بودن آن بوده و تهیه بانک اطلاعاتی افراد نیازمند در حوزه استحفاظی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و نیز توزیع عادلانه کمک ها به نیازمندان در آن مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: اولویت توزیع اقلام معیشتی در این رزمایش اجتماعی و فرهنگی، با افرادی است که شغل و معیشت خود را در اثر شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان از دست داده اند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: رزمایش کمک های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف این شهرستان ادامه خواهد یافت.

رشیدی گفت: تولید قدرت نرم برای نظام جمهوری اسلامی و نیز صیانت از کرامت انسانی از اهداف اصلی این رزمایش بوده و در آن باید آبروی اشخاص و خانواده های مورد حمایت، حفظ شده و با احترام از نیازمندان تکریم شود.

فرمانده سپاه مراغه تبدیل کردن تهدیدات ها به فرصت را از خصوصیات سپاه عنوان کرد و افزود: بزرگ ترین ویژگی سپاه و بسیج، ایجاد فرصت از دل تهدیدات بوده و از این رو باید تلاش شود تا جایگاه سپاه و نظام اسلامی در جامعه حفظ شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.