روزبه رجایی یکشنبه  شب در گفت‌وگوی خبری گفت شهرستان‌های سراب و شبستر بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را به نسبت به جمعیت دارند.

وی اظهار کرد: شهرستان‌های مرند، میانه، مراغه، اهر و تبریز نیز پس از سراب و شبستر به ترتیب بیشترین آلودگی را به ویروس کرونا نسبت به جمعیت دارند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته نتیجه تست ۸۲ نفر به کرونا قطعی شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در استان  به یک هزار و ۴۴۳  نفر برسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز  با بیان اینکه هنوز ظرفیت تخت‌های اختصاص یافته به کرونا در استان پر نشده است، گفت: این به معنی هشدار ندادن و در خطر نبودن نیست.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد قطع شدن زنجیره شیوع و انتقال ویروس کرونای جدید در استان باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آمادگی همه بیمارستان‌های استان اعم از بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و دانشگاهی برای پذیرش بیماران کرونایی نیز خبر داد و گفت: افراد علامت‌دار می‌توانند به این مراکز مراجعه کرده و خدمات بگیرند.

رجایی با اشاره به تداوم فعالیت بیمارستان‌های عادی، اظهار کرد: بیمارستان‌های عادی تعطیل نشده‌اند و ارایه خدمات به بیماران تصادفی، قلبی و مغز و اعصاب ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.