فریده حقائی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درسنامه های ویژه دانش آموزان کلاس های چند پایه مدارس روستایی و عشایری در حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان تدوین شده است.

معاون آموزش ابتدایی استان خاطرنشان کرد: از آن جایی که آموزش حق همه دانش آموزان در جای جای کشور است و در شرایط کنونی استفاده از شبکه های تلوزیونی همچون آموزش و فضای مجازی به عنوان راهکارهایی در جهت جبران تعطیلات اضطراری رونق یافته است، می بایستی شرایط دانش آموزان کلاس های روستایی و عشایری مورد غفلت قرار نگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان، دانش آموزانی هستند که امکان استفاده از شبکه های مجازی یا شبکه آموزش را ندارند؛ بنابراین به منظور کمک به این دانش آموزان و تحقق شعار فرصت برابر ـ آموزش مداوم با کمک مناطق و نواحی به خصوص راهبران آموزشی تربیتی و سرگروه های درسی و با هماهنگی اداره آموزش دوره دوم ابتدایی استان، درسنامه هایی تدوین شده و توسط ادارات مناطق و نواحی و راهبران آموزشی تربیتی در بین دانش آموزان روستایی و عشایری توزیع می شود.

حقائی در ادامه اظهار کرد: درس نامه ها برای پایه های اول تا ششم ابتدایی و با توجه به موضوعات درسی به گونه ای تدوین شده است که دانش آموزان و حتی اولیا با مطالعه آن ها به راحتی می توانند دروس کتاب ها را یاد گرفته و تکالیف ارائه شده در کتاب و درسنامه ها را انجام دهند.

وی اعلام کرد: روند تولید درسنامه ها تا زمان ادامه تعطیلات اضطراری، برابر بودجه بندی کتب درسی همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.