جعفر پاشایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه کلاس های جبرانی دانش آموزان ترجیحا روزهای پنجشنبه انجام می شود، اظهار کرد: از مدارس جدول زمانی کلاس های جبرانی درخواست شده و ممکن است برخی مدارس در طول هفته این کلاس ها را برگزار کنند.
وی در مورد سرویس مدارس نیز گفت: حدود 3 هزار و 750 سرویس به طور رسمی با آموزش و پرورش قرارداد بسته اند که به طور قطع این رقم بالاست چرا که برخی ها خودشان اقدام به گرفتن سرویس کرده و یا با ماشین شخصی دانش آموزان را به مدرسه می برند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مورد نوسازی سرویس مدارس خاطر نشان کرد: به دنبال عقد قرارداد با خودروهای دارای استاندارد بالا و جدید هستیم و به همین منظور 10 بازرس به طور نامحسوس از طرف اداره کل برای بررسی کیفیت سرویس مدارس انتخاب شده که بر نحوه عملکرد آنها نظارت می کنند.
پاشایی ادامه داد: در چند سال اخیر بعضی از سرویس مدارس نوسازی شده اند و میزان خودروهای جدید نسبت به گذشته به نسبت خوب است و امیدواریم که در آینده نزدیک نیز تعداد زیادی از سرویس مدارس نوسازی شود.
بخاطر آلودگی هوای کلانشهر تبریز، مدارس این شهر به مدت 4 روز در طول هفته جاری تعطیل بود.
حدود 700 هزار دانش آموز در مدارس آذربایجان شرقی مشغول تحصیل هستند که از این میزان 350 هزار دانش آموز در شهرستان تبریز و حدود 200 هزار دانش آموز نیز در شهر تبریز تحصیل می کنند.
خبرنگار: نعمت مرادپور ** انتشار: رستگار
6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.