رضا خلیلی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط بحرانی موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا و با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز تمامی خدمات گردشگری شهرداری تبریز لغو شده است. 

وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی تبریز با تاکسی های از من بپرس و ۱۲۰ عنوان فعالیت، اداره کل ارتباطات و روابط عمومی با برنامه مستندسازی و استقبال از نوروز و ۱۰۰ عنوان فعالیت، سازمان پایانه‌های مسافربری با ۳ برنامه استقبال، میزبانی و برگزاری نمایشگاه و ۱۰ فعالیت مرتبط برای نوروز تدوین شده بود که لغو شده است.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با ۳ برنامه معرفی، استقبال و ۴۰ فعالیت مرتبط، سازمان عون بن علی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و ۳۰ فعالیت مرتبط، سازمان مدیریت پسماند با برنامه فرهنگ‌سازی و ۱۰ فعالیت مرتبط و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با آماده‌سازی، استقبال و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و تهیه اقلام معرفی تبریز با ۸۰ فعالیت مرتبط قرار بود به استقبال از نوروز سال ۹۹ برود که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شدند.

خلیلی، ادامه داد: مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز با برنامه‌های استقبال، معرفی، میزبانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با ۱۰۰ فعالیت مرتبط، شرکت واحد اتوبوسرانی با برنامه‌های آماده سازی و اجرای اتوبوس‌های تبریزگردی با ۱۰۰ فعالیت مرتبط آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بودند که همه آن‌ها به تابستان ۱۳۹۹ موکول شد.

وی یادآوری کرد: سازمان توسعه گردشگری شهرداری نیز در راس سازمان‌ها و مناطق شهرداری با برنامه‌های استقبال، معرفی، راهنمایی، میزبانی و برگزاری نمایشگاه‌ها و تورهای تبریزگردی ۳۰۰ فعالیت مرتبط را در برنامه کاری خود داشت که این برنامه‌ها نیز کلا لغو شده است.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: تعطیل بودن اقدامات گردشگری مانند اتوبوس های تبریزگردی، تاکسی های از من بپرس، نمایشگاه های نوروزانه صنایع دستی و تعطیلی موزه ها به معنای شانه خالی کردن از بار مسئولیت نبوده بلکه در این شرایط مهم ترین اولویت برای مدیریت شهری تبریز، حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان عزیز و جلوگیری از گسترش این ویروس است.

‎خلیلی، افزود: واحدهای مختلف شهرداری تبریز در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای را برای نوروز ۱۳۹۹ ترتیب داده بودند که برای جلوگیری از گسترش بیماری همه آن‌ها لغو شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.