اصغر عباسقلی زاده روز چهارشنبه در جمع بسیجیان عجب شیر در سالن ارشاد این شهرستان افزود: دشمن به دنبال حذف مبارزان و انقلابیون واقعی از صحنه است که شهید بهشتی و یارانش، شهید رجائی و باهنر و اخیرا شهید سلیمانی نمونه ای از این واقعیت است.

وی با بیان اینکه معاندین انقلاب لحظه ای از توطئه علیه نظام اسلامی درنگ نمی کنند، افزود: دشمن با راه اندازی جنگ تحمیلی، کودتا، آشوب ها و فتنه انگیزی،  داعش و تبلیغات منفی سعی در کمرنگ کردن انقلاب دارد اما مردم مومن و با بصیرت ایرانی در مقابل این نقشه های شوم ایستاده اند.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به مردمی بودن انقلاب ایران گفت: امام راحل در اولین روزهای انقلاب پشتوانه انقلاب را مردم خطاب کردند، عزت نظام اسلامی امروز به برکت حضور آحاد و قشر های مختلف مردم در صحنه های انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: بسیجی صرفا فردی که لباس بسیجی می پوشد نیست بلکه هرکس در این نظام خدمتگذار مردم و حافظ دستاوردهای انقلاب باشد او بسیجی است.

عباسقلی زاده به ارزش و برکات نظام اشاره و اظهار داشت: در سایه این نظام می توانیم ادعا کنیم یار مظلومان جهان، حافظ قرآن و عترت رسول الله (ص)، مطیع و مدافع اهل بیت(ع) هستیم و این هم به برکت خون شهدای انقلاب و مدافعین حرم است.

در این برنامه از جهادگران بسیجی فعال در صندوق های قرض الحسنه، اردوهای جهادی در ساخت خانه محروم، گشت های رضویون و فعالان عرصه علمی با محوریت سردار سلیمانی تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.