حجت الاسلام شمس الله جلیلیان روز یکشنبه در مراسم عزاداری ۲۸ صفر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۴۰ سال است که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر حربه ای متوسل می شوند.

وی ادامه داد: در این میان تنها شکست بوده که نصیب آنها شده و نقشه هایشان یکی پس از دیگری خنثی و هر بار ناامیدتر از قبل صحنه را ترک کرده اند.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: موفقیت های پی در پی جمهوری اسلامی و شکست های متوالی دشمنان تنها ریشه در یک چیز دارد و ان هم تبعیت و فرمانداری از ولی فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، همچنین به اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: این اقتدار و عزتمندی آنها نیز ریشه در تبعیت از ولایت فقیه دارد.

وی تاکید کرد: امروز فرمانبرداری نیروهای مسلح ما از اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج از ولایت فقیه در سطح بسیار عالی قرار دارد و همین فرمانداری باعث قدرتمندی انها در جهان شده است.

حجت الاسلام جلیلیان یاداور شد: نیروهای مسلح و ملت بابصیرت ایران اسلامی این ولایت پذیری را از ائمه اطهار (ع) به ارث برده اند.

این مقام مسئول در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) همچنین با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پیروی از سیره زندگی آن دو بزرگوار را باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت برشمرد.

در این مراسم همچنین عزاداران پس از قرائت زیارت ازبعید پیامبر (ص) و سوگواری و سینه زنی، نهار را مهمان سفره حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن (ع) بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.