حجت الاسلام رحیم علی طالعی چهاارشنبه شب در جمع ورزشکاران زورخانه ای مراغه افزود: مردم ایران همواره ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و در حماسه نهم دی سال ۸۸، اختلافات را در اوج امیدواری دشمن کنار گذاشته و اقتدار و اتحاد خود را به جهانیان و دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی با اشاره به تاریخ و فتنه های آن خاطرنشان کرد: امروز نیز به برکت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما همگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و خواهیم کرد.

طالعی با اشاره به اینکه بصیرت به معنی نه گفتن به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است، گفت: معرفت و ولایت مداری، جهاد اکبر و نه گفتن به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری از بزرگترین دستاوردهای بصیرت است.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: قهرمانان ماندگار شهدای عزیز هستند و جامعه ورزش آنها را الگو و سرمشق خود قرار داده اند.
مهدی نوایی گفت: روز بصیرت روز میثاق امت با ولایت و روز اطاعت از ولایت فقیه زمان خود است.
وی همچنین با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: به هیچ وجه حق سیاسی کاری در ورزش را نداریم و اماکن، باشگاه ها و محیط های ورزشی جای تجلیل، سخنرانی و برنامه های سیاسی داوطلبان نیست و چنین کارهایی ممنوع است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.