محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان اینکه اصناف می توانند برای جوانان امروز الگو باشند، اضافه کرد: حضور قاطبه اصناف در مراسم ملی و مذهبی، همواره مشوقی بزرگ در جهت ترغیب جوانان برای شرکت در این رویدادهای بزرگ تاریخی است.

وی تعطیلی بازار در ایام و مناسبت های مهم مذهبی همچون رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام رضا (ع) و امام جعفر صادق (ع)   و حضور بازاریان و اصناف در مراسم مناسبت های مختلف مذهبی و ملی را از جمله مشارکتهای این قشر از جامعه خواند.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در میانه از همت و تلاش و برنامه ریزی های آموزش و پرورش، فرمانداری، سپاه،  نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، عوامل اطلاعاتی، اعضای شورای هماهنگی و سایر ادارات مربوطه در برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

فرماندار ویژه میانه، عملیاتی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی از سوی ادارات و نهادهای شهرستان را سبب انجام هر چه بهتر امور عنوان کرد.

امام جمعه میانه نیز در این جلسه بر لزوم تعطیلی بازار در مناسبت های ویژه مذهبی و ملی تاکید کرد و گفت: اگر این امر قانون است باید به اجرا برسد.

حجت‌الاسلام عبداله محمدی ابلاغ برخی مصوبات شورای فرهنگ عمومی در دانشگاه ها و مدارس را ضروری خواند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.