به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده روز شنبه در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان مرند اظهار داشت:چنانچه منافع ملی اقتضا می کند باید از ایجاد تقابل در روابط مجموعه دولت و حاکمیت که موجب بی اعتمادی مردم و طمع ورزی دشمن می شود خودداری شود.
وی تاکید کرد: مسوولین باید آماده شنیدن انتقاد باشند و در عین حال انتقادات نیز باید بر اساس انصاف و حق باشد.
امام جمعه مرند با تاکید بر انجام حمایت انتقادی از مسوولین گفت: ضروری است از کارها و اقدامات مثبت مسوولین حمایت کرده و در موقع نیاز، تذکر و انتقادات صحیح بر عملکرد آنها صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: پافشاری بر قانون جهت حفظ اعتماد و وفاداری مردم و نیز ارائه خدمات بیشتر به مردم ضروری است.
حجت الاسلام نعمت زاده با بیان اینکه اکنون مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور داریم افزود: عصر، عصر جنگ اراده ها بوده و ما باید بر روی خواست و اراده خود که بر محور حق، انسان و خدا است بایستیم.
وی تاکید کرد: ما باید فارغ از اختلاف عقاید و سلیقه ها، در جهت احترام به کرامت انسان حرکت کنیم.
امام جمعه مرند ضمن اشاره به فعالیت بخش خصوصی در شهرستان گفت: مسوولین باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کرده و در زمینه رفع مشکلات آنها و کمک به ایجاد اشتغال عمل نمایند.
وی با اشاره به وجود فضای مثبت و قابل قبول در شهرستان اظهار داشت: ضروری است برای حل مشکلات از حداکثر توان استفاده کرده و حرکت مسوولین به سمت اصلاح و برخورد با آلودگی ها باشد.
حجت الاسلام نعمت زاده یادآوری کرد: چشم پوشی از سلیقه های شخصی و احترام به مردم در راستای حفظ وحدت در جامعه ضروری است.
فرماندار ویژه مرند نیز با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در شهرستان در طول یکسال گذشته، خاطرنشان کرد: وجود رابطه صحیح بین مجموعه عناصر تشکیل دهنده دولت بسیار مهم بوده و حرکت ما باید در این مسیر باشد.
داود گرشاسبی استمرار جامعه اسلامی را بر پایه غدیر دانست و گفت: نعمت وحی و رسالت با غدیر کامل و نعمت جدید بنام امامت آغاز گردید که طبق آن باید حقوق مردم را رعایت کرده و سخنان رهبری دینی را در کشور جاری کنیم.
وی با بیان اینکه در اجرای پروژه های عمرانی، علاوه بر مشکلات مالی، با مشکل ذهنی مواجه هستیم، افزود: کلنگ زنی بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی که از مطالبات بحق مردم است با حضور وزیر بهداشت انجام شد و امیدواریم روند آن با سرعت پیش رود.
فرماندار ویژه مرند با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه عمران شهری و روستایی، گفت: برای اولین بار در شهرستان، ۱۵۵ هزار مترمربع بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آسفالت در روستاها صورت گرفته است.
وی ابراز داشت: در راستای اصلاح ورودی های شهر نیز، خروجی مرند به جلفا با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و طرح اصلاح ورودی مرند از طرف تبریز نیز در حال تهیه است.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: تاکنون در جهت توسعه و بهره برداری از آب ارس در یکانات و هرزندات نیز تاکنون بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه شده و با اتمام شبکه های یک و دو، هم اکنون شبکه های ۳ و ۴ در حال اجرا است.
وی یادآوری کرد: برای هفته دولت، تعداد ۵۳ پروژه تعریف شده بود که کلنگ زنی و افتتاح تعدادی از آنها همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفت و بقیه نیز طی هفته جاری کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

۹۹۱۶/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.