به گزارش خرآنلاین از تبریز، مجید خدابخش در مراسم افتتاح نخستین کلینیک تخصصی دیابت شمالغرب کشور در تبریز ضمن تقدیر از سرمایه گذاران بخش خصوصی که چنین مرکزی راه اندازی کرده اند، گفت: طبق آماری که اعلام شد 218 هزار نفر در تبریز به این بیماری مبتلا هستند که رقم بسیار بالا و قابل توجهی است.
وی افزود: آثار ناشی از این بیماری در جامعه به لحاظ مالی و معنوی و زندگی اجتماعی افراد بسیار بالاست راه اندازی این کلینیک در راستای بهبود وضعیت این بیماران از هر لحاظ کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.
خدابخش گفت: امیدوارم بخشی که برای آموزش و تغذیه در این کلینیک راه اندازی شده فعال تر بوده و مورد استقبال خوب مردم و شهروندان قرار گیرد تا نیازی به درمان وجود نداشته باشد .
وی با اشاره به اینکه، هر نوع سرمایه گذاری که بخش خصوصی انجام دهد چه در بخش بهداشت، درمان و سلامت و... مورد حمایت دولت است، گفت: با اینکه نظام سلامت تا حدودی پوشش فراگیر داشته ولی به هر حال سالیان سال بخش خصوصی در حوزه درمان و بهداشت فعال بوده و مورد حمایت ما خواهد بود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه، تعداد بالای بیماران دیابتی استان راه اندازی چنین مجموعه ای را اقتضا می کرد تاکید کرد: این که سرمایه گذاری بخش خصوصی در یک رشته خاص متمرکز شود ارزشمند خواهد بود، خوشبختانه در استان در حوزه های مختلف پزشکی و درمانی متخصصان خوبی داریم فقط نحوه اداره و مدیریت این بخشها از اهمیت بالایی برخورار است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 874225
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.