منوچهر صادقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دستگاه های اجرایی سمنان وظیفه دارند که زیرساخت های موردنیاز تولیدکنندگان را فراهم کرده و موانع را از پیش پای کارآفرینان و سرمایه گذاران بردارند.
وی اظهارداشت : سرمایه گذار نباید در پیچ و خم کارهای اداری معطل شود و این دستگاه های اجرایی هستند که باید مشکلات آنان را برطرف کنند.
وی خاطرنشان کرد : اگر تمامی زیرساخت ها آماده باشد، کارآفرینان تمام وقت و سرمایه خود صرف تولید می کند در این صورت است که سرمایه ها راکد نمانده و با کاهش قیمت تمام شده کیفیت تولید افزایش پیدا می کند.
مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان با اشاره به لزوم پرهیز از خام فروشی در بخش صنعت و معدن ادامه داد : دستیابی به هدف افزایش سودآوری در تولید، در گرو پرهیز از خام فروشی محصولات است.
صادقی اضافه کرد : تولید بدون سرمایه گذاری بخش خصوصی امکانپذیر نیست و افزایش اشتغال با راه اندازی واحدهای صنعتی بیشتر در استان از سوی فعالان اقتصادی محقق می شود.
به گزارش ایرنا ، در دولت تدبیر و امید در استان سمنان 87 طرح با سرمایه گذاری 6 هزار و 575 میلیارد تومان تفاهم نامه اجرای طرح های مختلف با بخش خصوصی منعقد شده است.
در استان سمنان بیش از هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که سهم 38 درصدی در اشتغال این استان دارد، سال 95 از استان سمنان بیش از 323 هزار تن کالا با ارزآوری 143 میلیون و 405 هزار و 816 دلار صادر شده است که از نظر ارزش دلاری در مقایسه با سال 94 حدود 17 درصد افزایش داشت.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.