به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح هادر جمع خبرنگاران، افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری 309 میلیارد ریال در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی آماده سازی شده است و با بهره برداری از آن ها 393 فرصت شغلی مهیا شده است.
وی ادامه داد: 76 فقره از این طرح ها با منابع مالی 244 میلیارد ریال عمرانی و 30 طرح با اعتبار 65 میلیارد ریال اقتصادی است.
آقازاده خاطرنشان کرد: سال آینده اولویت کاری بر فعال سازی کارگاه های غیر فعال است و رونق بصنعت و خدمات با جدیت بیشتر در استان پی گرفته می شود.
وی ادامه داد: همانگونه که واحدهای بزرگ صنعتی استان مرکزی امسال با حمایت های دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت مجدد را آغاز کردند در سال آینده نیز با بهره گیری از این رویکرد کارگاه های کوچک به ویژه در شهرستان های استان فعال می شوند.
در سفر استاندار مرکزی به شهرستان فراهان کارگاه تولید پوشاک روستای غیاث آباد با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این طرح برای چهار نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شد.
در این سفر بهره برداری از ساختمان اسناد و املاک فراهان نیز در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع و زیر بنای 600 مترمربع با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
ساختمان اداری بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان نیز با 150 مترمربع زیربنا و یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهدای خنجین با 505 مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال و بخش های پزشکی مراقبت مادران باردار، اطفال، آزمایشگاه و داروخانه به بهره برداری رسید.
کارگاه تولید کفش در روستای شیرین آباد خنجین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 800 میلیون ریال و اشتغال هشت نفر در این سفر به بهره برداری رسید.
کارگاه تولید دستکش صنعتی تلخاب نیز با 70 مترمربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد 500 میلیون ریال و ظرفیت 20 هزار جفت در ماه نیز در این سفر بهره برداری شد.
شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی بوده که دارای 2 بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با 28 هزار و 994 نفر جمعیت است.
6991/1955/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.