نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: حیات دوباره صنایع خواجه شهرستان هریس نیازمند تکمیل پروژه گازرسانی است.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بیت اله عبدالهی در آیین اجرای عملیات گازرسانی به 10 روستای هریس افزود: برای توسعه صنایع و جذب سرمایه گذار بخش خصوص در مناطق روستایی و محروم شهری نیازمند گسترش شبکه گازرسانی هستیم که در این خصوص تسریع و اجرای عملیات پروژه گازرسانی به غرب خواجه و خواجه به سرند که در مسیر واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گرفته است می تواند زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و در نتیجه حیات دوباره صنایع تولیدی این منطقه شود. 
وی گفت: خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی نهضت گازرسانی با شتاب فراوان در کشور اجرا شد و امروز شاهد آن هستیم که تمام نقاط شهری و روستایی در اقصی نقاط کشور از نعمت گاز بهره مند شده اند. 
عبدالهی افزود: در شهرستان هریس نیز با بهره برداری از پروژه گاز رسانی در 10 روستای این شهرستان تنها دو روستای محمود آباد و تازه کند از نعمت گاز بی بهره خواند ماند که امیدواریم در آینده نزدیک با تلاش و پیگیری مسئولین استانی و شهرستانی شاهد اتمام پروژه گاز رسانی در این دو روستا و نیز بهره مندی تمام مناطق شهری و روستائی هریس از نعمت گاز طبیعی باشیم.   گفتنی است در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اجرای عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان هریس شامل روستاهای بشیر، چنزق، چمن زمین، شیران، قشلاق بالا، قشلاق پایین، پاکچین، سوله جو، گورچین و شالی با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای بشیر خواجه انجام شد. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.