جعفر رنجبرپور روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کارشکنی سفارت انگلیس در صدور روادید تکواندوکاران کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی باعث شد تا میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی نمایندگان میانه ای تیم ملی تکواندو حضور در این رویداد بزرگ جهانی را از دست بدهند.
رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی با بیان اینکه امیرمحمد بخشی دیگر نماینده آذربایجان شرقی در این مسابقات درخشش خوبی را از خود نشان داد، خاطرنشان کرد: بخشی در اولین بازی خود 16 بر 7 از سد سالاس از کشور کلمبیا گذشت و در دور دوم هم تکواندو کاری از کشور انگلیس را با نتیجه 10 بر 6 شکست داد.
وی ادامه داد: بخشی همچنین در مرحله یک هشتم نهایی در سومین مسابقه خود در مصاف با کی رن از کشور چین به برتری 23 بر 15 دست یافت تا جواز ورود به مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد، ولی متاسفانه دیروز جمعه در تقابل با دنیل باررا دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا در سال 2015 از کشور اسپانیا، در جریان بازی به تساوی 10 بر 10 رسید و در راند طلایی مغلوب حریفش شد و از کسب مدال در این مسابقات بازماند.
به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 از روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ ماه با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی 'منچستر' انگلیس آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.