عبدالعلی ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ووشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی از آذربایجان شرقی در بخش آقایان متشکل از بهروز اصغری، محمد گنجی نژاد، علی پورقاسمی و عارف مهدیان می باشد.
وی از الهه محمودی، مائده زاهدی، مینا پناهی و پریسا هاشمی به عنوان ووشکاران دعوتی به اردوی تیم ملی ووشو از آذربایجان شرقی در بخش بانوان یاد کرد.
وی اضافه کرد: ووشکاران آذربایجان شرقی در مسابقه درون اردویی تیم ملی ووشو برای اعزام به مسابقات جهانی بزرگسالان چین در سال 2019 و نیز مسابقات آسیایی جوانان در برونئی 2019 شرکت می کنند.
رییس هیات ووشوی آذربایجان شرقی ادامه داد: مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشو در رشته های «تالو» و «سن دا» ویژه جوانان پسر بیست و نهم اردیبهشت و برای دختران سی ام اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی یادآوری کرد: این مسابقات در رشته های «تالو» و «سندا»ی بزرگسالان ویژه آقایان به ترتیب بیست و یکم خرداد ماه و هفدهم تیر ماه امسال برگزار می شود.
به گفته وی، مسابات درون اردویی تیم ملی ووشو برای اعزام به مسابقات چین و برونئی در رشته های «تالو» و «سن دا»ی بزرگسالان ویژه بانوان نیز دوم مرداد ماه امسال برگزار می شود.
ابراهیمی ابراز امیدواری کرد که ووشوکاران دعوت شده از آذربایجان شرقی به اردوی تدارکاتی تیم ملی برای اعزام به مسابقات یاد شده بتوانند در نهایت شایستگی، توانمندی های خود را به نمایش گذاشته و با نقش آفرینی و کسب مدال در این مسابقات، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ووشوی ایران و آذربایجان شرقی اضافه کنند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار ووشوکار در سطح آذربایجان شرقی از این رشته ورزشی به عنوان یکی از مزیت های نسبی استان و کشورمان برای افتخار آفرینی در میادین ورزشی بین المللی یاد کرد.
رییس هیات ووشوی آذربایجان شرقی با اشاره به نوپا بودن این رشته ورزشی و گذشت کمتر از سه دهه از زمان بیرون آمدن آن از انحصار چینی ها گفت: هیات ووشو در 19 شهرستان آذربایجان شرقی فعال است.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.