دبیر هیئت نابینایان و کم‌بینایان اردبیل گفت: حسن جعفری به عنوان کاپیتان و گلزن برتر تیم ملی گلبال ایران با حضور در کشور فنلاند در مسابقات سوپرلیگ اروپا حضور پیدا می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهزاد سالمی در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: سه نفر از مدال‌آوران و افتخارآفرینان تیم ملی گلبال کشورمان از استان اردبیل هستند که در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا موفق شدند برای تیم ملی افتخار کسب کنند.
وی خاطرنشان کرد: مصطفی شهبازی دارنده مقام اول تیمی رشته گلبال، حسن جعفری کاپیتان و آقای گل بازیکن تیم گلبال کشورمان در مسابقات آسیایی و محمد پرنیا دارنده مقام اول رشته گلبال از هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان اردبیل و عضو تیم اندیشه زرین بیمه ایران استان اردبیل موفق شدند در مسابقات خوش بدرخشند.
دبیر هیئت نابینایان و کم‌بینایان اردبیل گفت: کشورمان در مسابقات پاراآسیایی از 51 مدال طلایی که کسب کرد 48 مدال توسط ورزشکاران نابینا و کم بینا به دست آمد که این روند یک رکورد برای تیم نابینایان و کم بینایان ما در رشته‌های مختلف محسوب می‌شود.
سالمی بیان کرد: تیم ملی گلبال کشورمان متشکل از 6 بازیکن که نصف آنها از اردبیل بودند موفق شدند در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا مقام اول و مدال طلا را به دست آورند.
وی به سابقه دیرین حسن جعفری در تیم ملی و کاپیتان این تیم اشاره کرد و افزود: در مقطعی به دلیل برخی اختلافات این بازیکن از تیم ملی کنار کشید اما با معرفی سرمربی جدید تیم ملی گلبال کشورمان باز هم حسن جعفری به تیم ملی دعوت شد تا با تکیه بر توانمندی او و سایر بازیکنان بتوانیم در مسابقات آسیایی به جایگاه اول برگردیم. دبیر هیئت نابینایان و کم‌بینایان اردبیل بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پاراآسیایی مثلث قهرمانی همیشگی چین، کره و ژاپن را شکست و برای اولین بار تیم ما توانست در مسابقات پاراآسیایی در جایگاه سوم قرار گیرد.
سالمی حمایت شرکت اندیشه زرین بیمه ایران استان اردبیل را از تیم ملی گلبال و پاورلیفتینگ یادآور شد و تصریح کرد: ما بیش از یک سال است که به عنوان اسپانسر تیم ملی پشتیبان این تیم هستیم به طوری که دو بار اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل برگزار شده است.
وی اظهار کرد: بازیکنان توانمند اردبیلی با عقد قرارداد با باشگاه در مسابقات سوپرلیگ باشگاه‌های کشور در رشته گلبال حاضر هستند و شرکت اندیشه زرین بیمه ایران در حد توان و وسع خود از تیم و بازیکنان اردبیلی حمایت می‌کند.
دبیر هیئت نابینایان و کم‌بینایان اردبیل خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا در سالجاری نیز میزبانی مسابقات گلبال باشگاه‌های کشور را برعهده بگیریم تا تیم گلبال اردبیل که د لیگ برتر حضور دارد در بین 11 تیم شرکت کننده در این مسابقات باز هم درخششی شایسته داشته و در بین سه تیم برتر قرار گیرد.
سالمی گفت: ما در آینده نزدیک از بازیکنان نابینا و کم بینای موفق در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا تجلیل خواهیم کرد و قطعا اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی در این زمینه کمک کار ما خواهند بود.
وی توسعه رشته‌های ورزشی نابینایان را اعم از شطرنج و شنا یادآور شد و افزود:بازیکنان تیم ملی گلبال بدون حتی یک بازی تدارکاتی و برون مرزی در مسابقات پاراآسیایی خوش درخشیدند و ما در صورت همراهی سایر مسئولان کشوری و استانی آمادگی داریم تا تیم ملی گلبال را نیز برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های پاراالمپیک و مسابقات جهانی آماده کنیم.
دبیر هیئت نابینایان و کم‌بینایان اردبیل از حضور حسن جعفری در مسابقات سوپرلیگ اروپا در فنلاند خبر داد و بیان کرد: قرار است در آذرماه این رویداد برگزار شود.
سالمی ادامه داد: حسن جعفری از کشورهای مختلف و صاحب نام در رشته گلبال دعوتنامه حضور در تیم‌های این کشورها را دریافت کرده بود ولی به دلیل عرق ملی این بازیکن حاضر نشد کشور خود را ترک کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.